Справа у тому, що настав час передати показання газового лічильника оператору ГРМ. Це, як підкреслили в «Нафтогазі», важливо зробити з 1 до 5 лютого, щоб у квитанціях були нараховані правильні об’єми спожитого газу.

Але, намагаючись це зробити, українці з різних регіонів стикнулися з неприємністю:

«104.ua не працює. Дніпро», «Як передати показання, якщо 104.ua кабінет не працює?», «Якийсь хаос твориться. Передати фото лічильника неможливо. Вводиш на 104.ua новий особовий рахунок - пишуть що помилка», «104.ua не працює! Закарпаття. Як передати показники?», «Кабінет 104 не працює, не відкривається, пише: "Локалізація аварійної ситуації". Коли запрацює невідомо».

У «Нафтогазі» відреагували на численні скарги, порадивши українцям звернутись до техпідтримки сервісу 104.ua стосовно його непрацездатності і скористатися іншими способами передачі показників.

«В період з 1 по 5 число сервіси Вашого оператора ГРМ (облгаз), можуть отримувати велике навантаження, тому у даній ситуації рекомендуємо Вам зателефонувати до Вашого оператора ГРМ пізніше в період до 5 числа включно або якщо у Вас є можливість, то використайте альтернативні способи передачі показників лічильника, які надає Ваш оператор ГРМ. (чат-бот Вашого оператора ГРМ або зверніться до контакт-центру Вашого облгазу)».

Також у компанії зробили заяву стосовно особистого кабінету my.gas.ua та сайту gas.ua:

«Наразі особистий кабінет my.gas.ua та сайт gas.ua тимчасово не працюють. Наші спеціалісти роблять все можливе для якнайшвидшого вирішення питання. Перепрошуємо за незручності».

Крім того, стало відомо, що українцям приписують зайві куби газу - що робити.

Джерело