Українці змушені заощаджувати через війну та її наслідки, а також інфляцію. Як свідчать дані дослідження NielsenIQ Ukraine та RAU, споживачі обирають магазини з низькими цінами та "ловлять" знижки.

За рік війни потреби українців суттєво знизилися, а ось статистика дослідження говорить про те, що 59% купують у магазинах виключно необхідні товари та продукти харчування. Так, 41% споживачів обирають магазини із низькими цінами, а 40% цілеспрямовано шукають лише акційні позиції.

Українцям доводиться економити та

Українцям доводиться економити та
Покупці орієнтуються на ряд факторів, обираючи магазини та товари:
  • знижки – 77%;
  • накопичення балів – 64%;
  • миттєвий подарунок – 22%;
  • розіграш – 13%.

Також в Україні за час війни дуже зріс середній чек, і така тенденція спостерігається у 2023 році. Причина цього - споживча інфляція, що злетіла.

Українцям доводиться економити та

Наприклад, наприкінці минулого року найбільший середній чек був в Одесі – 281 грн., що на 16,5% більше у порівнянні з попереднім роком.

Середні чеки в інших містах країни:

  • Київ - 273 грн (+35,8%)
  • Вінниця - 247 грн (+30,5%);
  • Житомир - 244 грн (+33,1%),
  • Харків - 228 грн (+22,7%);
  • Львів - 221 грн (+23,6%).

Українцям доводиться економити та

Раніше ми писали про те, що скоро побіжимо в обмінники: експерт прогнозує здешевлення долара, яким може бути курс

Джерело