Невідомі українці розмалювали гнівними написами магазин Dior в Києві через скандальну рекламу, яку сприйняли як підтримку Росії. Телеведуча Катерина Осадча заявила, що знає автора графіті, а дизайнерка Юлія Магдич, припустила, що модний дім планує повернення в Росію.

«Як можна зараз рекламувати Росію?!», «Яка ганьба, Діор! Просування стилю країни, яку Європейський парламент оголосив терористичною країною», «Вони б одягли їм кокошники, а ще фуфайку в таборовому стилі», «Ви жартуєте? Це неповага до всіх людей, які борються за свою свободу та захищаються від російської агресії», «Французький бренд може серйозно отримати по голові за загравання з russian vibes не менше, ніж Balenciaga за педофільську рекламу» – пишуть шанувальники бренду.

Рашистська реклама. Українці врізали модному дому Dior за приховану рекламу Росії

Dior у столиці розмалювали сьогодні вночі. Фотографії швидко поширилися мережею, а телеведуча Катя Осадча відреагувала в Instagram-stories: «Не словом, а ділом. Знаю автора, але відзначати не буду. Дякую за позицію і дію. Вони мають знати, що ми знаємо».

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Yuliya Magdych (@yu_magdych)

Тим часом, українська дизайнерка Юлія Магдич, авторка бренду Yulia Magdych, також різко висловилася про рекламу модного дому: «Всі роблять вигляд, що Dior не оскандалився. Звичайно, адже LYMH найбільший рекламодавець, та й журналістам, напевне, дуже не хочеться втрачати свої місця на їхніх показах. Моє ж бачення дуже просте: діору і справді пряма дорога в тундру».

«Коли крупні модні дома, що продають люкс, почали масово й дуже швидко виходити з Росії, істерично полишаючи прилавки й декорації, я одразу у кількох етерах відкоментувала, що це явно не з сентиментів до українців. Просто з рашки стало тяжко виводити гроші через проблеми з конвертацією, – пише Юлія. – Dior та Balenciaga відверто хайпанули на війні, запросивши українську художницю зробити дизайн декорацій для показу. Модний дім Dior лаунчнув абсолютно рашистську рекламу: березки, відсилка до «лебедине»-style, виголена модель (ви ж пам’ятаєте, коли голять голови), а головне – запрошення в тундру. Загравання з російським клієнтом перед поверненням на ринок? Чи це, за їх думкою, хід конем: «Никто нас не любит и не уважает сейчас в мире, а вот Кристиан Диор уважил!»

Раніше «Главком» писав, що інший відомий модний дім також потрапив у скандал. Бренд Balenciaga звинуватили у використанні дитячих фотографій із предметами у БДСМ-стилістиці в одній із рекламних фотосесій. Модний дім майже відразу ж виступив із поясненнями і заявив, що винні зовсім не вони, а продюсери кампейну. Тим часом під гарячу руку інтернет-користувачів також потрапили близькі друзі марки.

Джерело