Для наших читачів, яких постійно мучать питання про те, чи буде паливо на АЗС в Україні після підлих російських ракетних атак, є важливі новини. За словами експертів, доставку пального до нашої країни дуже ускладнює обов'язкова сертифікація автоцистерн, яку запровадили ще у вересні.

Про це стало відомо завдяки повідомленню експертів, які займаються трейдингом пального в Україні.

Готуємо велосипеди? Українцям відповіли, коли на заправках не залишиться бензину та солярки

Готуємо велосипеди? Українцям відповіли, коли на заправках не залишиться бензину та солярки

За їх словами, сертифікат необхідний для отримання свідоцтва про допущення автоцистерн до перевезення небезпечних вантажів. Однак отримати його поки що дорого і проблематично.

"МВС акредитувало лише 4 компанії. Одна в Маріуполі (тимчасово окуповано), друга – у Миколаєві, третя – в Одесі, четверта – у Києві", – каже один із трейдерів.

За словами експертів, дві компанії просто фізично в короткий термін не зможуть забезпечити потреби всього українського флоту газовозів та бензовозів, який останнім часом ще й збільшився вдвічі.

Готуємо велосипеди? Українцям відповіли, коли на заправках не залишиться бензину та солярки

Як стало відомо, витрати на сертифікацію однієї автоцистерни становлять близько 55-60 тис. грн., не рахуючи окремо витрат на дегазацію, транспортних витрат на доставку автоцистерн, фактичного простою цих автоцистерн протягом майже календарного місяця.

Через таку ситуацію члени Української асоціації зрідженого газу (УАСГ) вже звернулися до Кабінету міністрів та МВС з проханням призупинити наказ МВС України від 09.09.2022 р. №569, яким, власне, і було запроваджено новації, на термін дії військового стану або до його скасування.

Раніше повідомлялося, почніть відкладати вже зараз: що подорожчає перед Новим роком.

Також, без грошей не залишимося? НБУ оприлюднив, де можна зняти гроші навіть без світла та зв'язку.

Джерело