Коли Україна переможе у війні, весь наш бізнес має продавати в інстаграмі навчання, бо кажуть, що умовні «бігмані» можуть приносити більше грошей, ніж умовні «хортиці». А наші підприємці, я вважаю, безумовно заслужили, і на пристойні прибутки і на статус гуру у креативі та антикризовому управлінні.

Бо прокинутись 26 лютого у бомбосховищі і знайти в ФБ рекламу світшоту «Русский воєнний корабль іди на**й» – це про наших підприємців.

Бо «прикрасити» все виробництво гірляндами для освітлення в блекаут – це про наших підприємців.

Ось хто має навчати світ, як робити успішний бізнес

Бо робити манікюр у паркінгу – це про наших підприємців.

Бо перейменувати пташине молоко на «Птахи проти орків» і зробити ці цукерки жовто-блакитними – це про наших підприємців.

Десь за місяць до війни я замовила собі додому меблі і заплатила символічний аванс 1 тис. грн. Дата виготовлення була 25 лютого. Я вирішила навіть не перепитувати, бо виробництво було в Миколаєві. Десь у середині березня, коли Нова Пошта ще не відновила роботу, вони мені пишуть: «Ваше замовлення готове, але ми розуміємо ситуацію і можемо повернути аванс. Воно для вас ще актуальне? Доставити в Київ можемо за три дні».

От хто має продавати навчання про успішний успіх, про управління та про побудову власного бренду. Як нещодавно сказав один із спікерів економічного форуму, на питання чи є майбутнє в українського бізнесу – «В тих, хто лишився працювати – є».

Джерело