Житомиряни звернулися до Суспільного і розповіли про те, що вони впродовж останніх двох місяців отримують платіжки із неправильними показниками за спожитий газ.

Лариса Лукашенко каже, що така проблема в неї з’явилася після того, як її автоматично перевели до іншого постачальника газу – "Нафтогазу України".

"Я прийшла два місяці назад, попросила, щоб мені зробили сторінку, щоб я могла передавати показники через Viber. І вийшло так, що на цій сторінці є мої показники та паралельно ще хтось передає. У мене спожито фактично біля 100 кубів, а там за 1000 вказано. І ось пройшло два місяці, і знову мені прийшла така квитанція", – сказала Лариса Лукашенко.

Жителям Житомира надходять платіжки з неправильними показниками за газ

"Ось платіжка "Нафтогаз", прийшло 589 гривень, а там ніхто не проживає, – розповідає житомирянка Катерина Оржехівська. – Я зняла показник і ходила, мені сказали, що зроблять перерахунок. Перерахунок ніякий не зробили, вже два місяці приходить та сама сума до сплати. Звідки беруть ці цифри, я не розумію".

Житомирянка Ірина Мартиненко каже, що їй не зрозуміло, чому коли до неї приходили, фотографували показник на лічильнику 1045 , а пишуть 2392.

В коментарі Суспільному представниця газопостачальної компанії "Нафтогаз України" Галина Русаневич розповіла, що компанія бере показники з платформи оператора газотранспортної системи України.

"Ми не беремо за власним бажанням обсяги споживання газу від наших клієнтів. Ми звертаємося до платформи оператора ГТС, звідти ми отримуємо інформацію про спожитий газ по кожному клієнту, і саме ці обсяги ми відображаємо в рахунках. Побачили, що багато людей скаржаться, що показники не збігаються, що люди спожили набагато менше або вони отримали взагалі нуль чомусь від нас".

Якщо люди взагалі не отримують платіжки за спожитий газ, то Галина Русаневич каже, що можна завантажити електронну платіжку.

"Ми радимо не чекати паперову платіжку, а потрібно зайти у вайбері, телеграмі, фейсбукмесенджері або в особистий кабінет "my.gas.ua" і там завантажити свою електронну платіжку. Вона має таку саму силу, такі самі показання та нарахування, як і в паперовій платіжці", – каже Галина Русаневич.

Представниця АТ "Житомиргаз" Юлія Петришена розповіла Суспільному, що ця ситуація є індивідуальною, і коли в людини виникає таке питання, вона з’ясовує його з оператором газорозподільчих мереж.

"Якщо споживач бачить, що в особистому кабінеті чи в чат-боті, чи в той спосіб, який він передавав показники онлайн, інформація не відображається, ми просимо його відразу зреагувати. Споживачі знають нашу сторінку у фейсбуці, часто пишуть чи звертаються особисто. Такі моменти корегуються. Якщо споживач через якісь обставини не може щомісяця подавати показники, тоді, відповідно до умов кодексу, здійснюється прогнозоване нарахування. Звичайно воно може не співпадати з фактичним споживанням газу абонентом. Але, знову ж таки, при зверненні абонента до оператора ГРМ здійснюється корегування показників", – сказала Юлія Петришена.

Ще по темі 360 тисяч домогосподарств Житомирщини автоматично перевели до іншого постачальника газу. Пояснюємо чому. Переплата за газ – як повернути гроші після переходу від "Житомиргаз Збуту" до іншого постачальника. Читайте також Поліція затримала підозрюваного у вбивстві 18-річної жительки Житомирщини. Подвійне вбивство в Народичах – підозрюваного затримали в Житомирі за кілька годин після злочину. Пенсіонер з Житомирщини вирощує понад 300 сортів винограду.

Читайте головні новини Житомирщини у нашому Telegram, Instagram та Viber

Джерело