Міністерство освіти і науки затвердило Положення про педагогічну інтернатуру.

Для вчителів без педосвіти запровадили інтернатуру – як вона працюватиме

Про це міністр освіти і науки Сергій Шкарлет написав у своєму телеграм-каналі.

Педагогічна інтернатура триватиме впродовж першого року роботи у школі вчителів, які не маютю педагогічної освіти.

Педагогічна інтернатура організовується відповідно до наказу директора школи, який він видає в день призначання інтерна на посаду педпрацівника. Також керівник закладу має затвердити програму педагогічної інтернатури.

Інтернатура передбачає:

індивідуальні консультації, бесіди педагога-наставника з інтерном;
допомогу в підборі відповідної літератури, підготовці навчальних занять, розробленні дидактичних матеріалів тощо;
взаємовідвідування навчальних занять, відвідування уроків досвідчених педагогічних працівників, рефлексію педагогічної діяльності;
моніторинг результатів навчання учнів;
участь у “круглих столах”, тренінгах, навчальних семінарах з методичних питань, творчих звітах педагогів;
вивчення досвіду інших педагогів;
залучення інтерна до партнерської взаємодії з іншими науковими і педагогічними працівниками;
психологічну підтримку інтерна.
У повідомленні зазначено, що основними завданнями педагогічної інтернатури є:

адаптація інтерна до реальних умов педагогічної діяльності, встановлення доброзичливих взаємовідносин з учасниками освітнього процесу;
розвиток компетентностей та педагогічної майстерності;
поліпшення культурологічної, мовної, психолого-педагогічної, комп’ютерної, методичної, практичної підготовки інтерна;
формування поваги до професії і сумлінного ставлення власної праці;
залучення випускників ЗВО до педагогічної діяльності та зменшення плинності кадрів.

Детальніше читайте в затвердженому положенні:

Джерело