Сьогодні, 30 листопада, на мосту через Дніпро змонтували чотири ванти — від 41-ї до 44-ї. Загалом їх буде 48. Якщо завтра буде сприятлива погода, то встановлять решту.

Про це кореспондентам Суспільного розповів начальник Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олег Галич.

За його словами, після того, як ванти будуть на місці, геодезисти ставитимуть відмітки, щоб ванти відповідали проєктним рішенням.

Як у Запоріжжі просувається будівництво вантового мосту

Далі міст опускатимуть на півтора метра, згідно з проєктними відмітками. Ця процедура буде тривати, приблизно, тиждень. Коли міст опустять, ванти натягнуться й геодезисти робитимуть контрольні вимірювання — ванти повинні витримувати навантаження, заплановані в проєкті. Цей міст, як раніше балковий, випробують на міцність вантажівками.

" Паралельно проводяться роботи з встановлення перильної огорожі, бар’єрної огорожі й стовпів освітлення. Після опущення мосту розпочнуться роботи з влаштування деформаційних швів, нанесення гідроізоляції й влаштування гусасфальту. Це так в планах. Але кожен процес залежить від погодних умов", — підкреслив Олег Галич.

Читайте також: У Запоріжжі затвердили проєкт реконструкції ДніпроГЕСу

На 1 грудня також запланований монтаж п'ятої секції низового мосту. Цю роботу виконуватимуть за допомогою плавучого крану "Захарій", — зазначив заступник начальника Служби автомобільних доріг у Запорізькій області Олександр Горбань.

Він також додав, що впродовж грудня підрядник гарантує виконання всіх бетонних робіт, а отже міст поєднає два берега. Проте, відкрити проїзд до Нового року, як планували раніше, не встигнуть.

Як зазначив голова Запорізької облдержадміністрації Олександр Старух, доки не відкриють проїзд новим мостом та відремонтованим арковим, реконструкція греблі Дніпрогесу та запланований капітальний ремонт мостів Преображенського не розпочнуться.

Раніше Суспільне повідомляло, що рух транспорту з правого берега на лівий першою смугою мосту планували відкрити до кінця року.

Що відомо У Генеральному плані Запоріжжя проєкт будівництва мостового переходу через Дніпро був закладений ще в 1965-му році, але його відхилили. Пізніше проєкт заносили до перспективного плану розвитку міста, але через брак коштів призупиняли. В листопаді 2019 року Служба оголосила міжнародний тендер на визначення підрядної організації для виконання робіт з будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро. Переможцем стала компанія "Onur Taahhut" перемогла з пропозицією 11, 918 млрд грн. Термін надання послуг – до березня 2024 року. Строк реалізації верхової частини першої черги будівництва – грудень 2022 року. 22 квітня 2020 року у Запоріжжі розпочали будівництво мостових переходів через Дніпро. На стартовому етапі на будівництво запорізьких мостів із держбюджету виділили 2,7 мільярда гривень. Цей об’єкт — складний комплекс з автомагістралі протяжністю 9 км, 6 розв’язок, 26 штучних споруд і 4 позакласних мостів. 24 грудня здали в експлуатацію першу чергу балкового мосту через Старий Дніпро довжиною в 940 метрів для руху транспорту готова. Це односторонній напрямок від Правого берега на острів. 6 лютого в Запоріжжі почали роботи з монтажу прольотів мосту на споруді №10. Це міст через річку Дніпро, який з'єднує острів Хортиця та центральну частину Запоріжжя.

Читайте нас у Telegram

Підписуйтеся на Суспільне Запоріжжя у Viber

Джерело